Friday, June 11, 2010

petang jumaat yg mendamaikan.....
salam untuk semua...ptg tdi aku g lepak2 kt tebing sungai...tgk sunset...saja jea nk tenang kan hti aku yg tgh gundah gulana nie...hmm..aku sebenar nya tgh keliru dgn hati dn perasaan sendri nie...nk d jdi kn crita...aku knl dgn samebody nie melalui seseorg iaitu kekasih die sndri...dulu kekasih dia nie kwn aku...skarang nie x lgi...bkn sbb bdk laki nie...tp sbb lain....x plu ku nyatakan sbb nya...berbalik crita psl bdak laki nie...die knl ngn aku melalui GAMBAR yg ex kwn aku nie MMS kn tanpa pengetahuan aku...nk d jdi kn crita...bdak laki nie trus jatuh chenta gedebak gedebuk pndang pertama kt aku....hahaha..aku x pcaya lh...bkn apa...kadang2 aku fkr yg die nie sebenar nya hanya sunyi..dan memerlukan seseorg untk mndengar luahan hati ketika berselisih fhm dgn kekasih sndri...aku nie pulak hanya mndgr luahan die nie...ada jugak lh aku beri nasihat or pandangan ttg masalah diorang nie...x pulak aku sangka yg die nie blh jth chenta kt aku...hmm...aku x pcya...lgpn diorang nie dh couple sejk 4 thn...byng kn lh...aku nie knl pn x sampai sethn...tp dlm msa 1 hari jea die dh jth chenta kt aku...ermm...blh kh aku percaya??dia ckp kt aku yg aku nie fhm sgt kt die nie..btl ke??blh pcya ke??aku nie jns yg x mempercayai sgt ckp2 lelaki nie...aku lbh suka berkawan dulu...biar knl hati budi...tp die nie pulak x nak jdi kawan aku...die nk jdi kekasih aku tnpa knl hati budi aku sndri...aku nie x ska d paksa2..die nie slalu jugak lh mmaksa aku...aku apa lagi...lari mnghilang kan diri...hahaha...jht x aku??mmg jahat pn..aku nie slalu mghilang kn diri dari die nie...kadang2 aku hilang dlm seminggu cm tue..tp paling lama aku hilang 3 bulan...lama tue...tp die nie still lgi cri aku...dlam masa yg sama die pn still lgi brhubung ngn ex die tue..patut ke???x patut lh....aku x ska...tolong lah...jauhi kan lah dri dari ex kwn aku tue...tau lh yg die tue ex kau...kalau mcm nie...baik x pyh couple...aku x nak hubungan yg d bayangi ex kau...aku x nak...xnak...xnak.....huhuhu...please lah...help me!!!!ptt kh aku melari kan dri ku lgi??ptt kah?????

No comments: