Tuesday, July 20, 2010

entah apa-apa


dah berapa hari aku x update blog...aku agak bz lh jugak sejak dua menjak ni...kalau ada msa tu..aku buat benda lain...hujung munggu yg lps..aku ni kira bz jugak lh...

sabtu
aku pegi ikut staf kt tempat praktikal ni buat launching ...launching apa???malas lh aku nk ckp...aku di wajib kan datang pada hari tu...nama pn dh wajib..dah tentu2 nya aku datang...balik pulak dlm pkl 6 ptg mcm tu...sampai rumah aku lepak2 kt bilik je...malas nk duduk luar...penat..aku lepak2 sambil chat dgn kwn2 kt FB..tp yg paling utama sekali...mestilh aku chat dgn adik aku..hehehe...tu je yang aku buat..


ahad
mcm biasalh...kemaskan rumah yg xberapa nk kemas...aku buat dgn adik laki aku..kitorang pegi buangkn barang2 yg aku xtahu untuk apa benda tu di simpan...tu semua barang nenek aku...bukan apa..barang2 tu semua dh lama...dan xberguna lagi..buat apa nk di simpan kan??aku berani buat pun sebab masa tu nenek aku xda kt rumah...dia g jalan2 dgn adik2 aku...pakcik aku yang bawa...jahat kan aku ni...hehehe...bila nenek aku balik...dia tengok dkt dapur tu luas semacam je...so dia tanyalh..mana pegi nya benda alah tu??aku dgn slumber nya ckp...dah di buang...sebab bnda tu dah x blh diguna lagi...aku ingat kn dia nk marah...tapi rupa2 nya x...dia ok je...penat jugak aku dgn adik aku tu...hehehe...lps habis buat semua tu...aku rehat je..rehat sambil online...chat dgn adik aku...hehehe...


isnin
aku bz sangat2...bz buat praktikal...dari pkl 10 pagi sampai lh pkl 4 ptg..tgh hri tu..break skejap..kitorang sambung balik pda pkl 2...hbs je buat praktikal tu...aku terus balik...aku balik 1 jam awal dari biasa...sebab nya aku ada bnda nk kna buat...penting sangat2...nasib baik lh diorang ni benarkan....hehehe...apa2 pn..tu je lh yg aku nk update...nanti aku update lagi...

No comments: