Tuesday, July 6, 2010

kenapa mesti ada pertikaian?
kenapa setiap apa yg aku buat..setiap yg ku miliki...setiap yg ku dapat...mesti ada yg mempertikaikan...terutamanya org yg terdekat...kenapa??aku x buat salah pun...kenapa mesti di pertikai?kalau xpuas hati...cakap depan2..bukan nya cakap kt belakang...kalau nak ckp kt belakang pun...jgn lh sampai aku sendiri boleh dgr...tu dah buat aku jdi marah....kalau kau marah bila org mempertikai kan apa yg kau buat...begitu jugak aku...apa yg aku dapat sampai kau pertikaikan tu semua usaha aku sendiri...bukan nya atas pemberian kau...apa yang aku buat pun x perlu kau nk pertikaikan...sebab semua tu dah pun mendapat persetujuan semua org...x macm kau...bila aku pertikai kan apa yg kau buat...kau trus melenting...kau x fikir kenapa..mengapa dan bagaimana....kau x fikir semua tu...yang kau tahu..kau hanya mahu semua ikut apa yg kau mahu...tp aku x sebegitu...aku punya kemahuan yang kau x mahu...selama ni..aku ikut je apa yg kau ckp..tapi x lagi sekarang...aku xkan ikut apa yg kau ckp kan kalau x mendatang kan kebaikan ke atas dri aku dn yang lain...itu janji aku...

No comments: