Saturday, July 24, 2010

macam2 ada..............

hari ni aku demam...walaupun demam...aku tetap keluar...pagi tadi aku keluar temankan nenek aku g beli barang....pakcik aku pulak cuma tunggu kt kereta...lepas beli barang tu...pakcik aku ajak pergi ziarah sepupu nenek pulak...tapi aku xtahu pulak siapa...sebab aku xpernah jumpa....hehehe....maklumlah budak2 zaman sekarang mana nak tahu kalau x diberitahu....masa kita duduk2 bersembang tu...tiba2 ada lah budak perempuan ni datang bawa air untuk dihidangkan kt tetamu...tetamu tu kitorang lh....yang buat aku terkejut..budak perempuan tu aku kenal...dia junior aku kt kolej...kitorang pernah pergi kem BTN sama2...dari situlh kami kenal...lepas je habis nenek aku sembang2...kiorang balik....sampai rumah pun dah tengahari...aku pulak terus call adik aku...aku xdpt nk bls sms dia sebabnya line aku ada problem...macam2 je lah...masa tgh ckp2 dgn adik aku...boleh pulak aku tertdo...hahahaha...aku penat sangat kot...lebih2 lagi aku masih demam...hehehe....bangun dari tdo tu...aku g makan...bkn nya nk makan nasi...tapi aku makan maggi...hmmm.bukan nya xda nasi...tapi aku ni rasa malas lah pulak nk makan nasi...hehehe....lepas makan aku kemas2kan dapur...wahhh..rajin nya aku...hahaha..masuk bakul angkat sendiri pulak aku ni...habis je aku buat kerja tu...aku baca novel yg adik aku pinjam kt library sekolah dia...xsampai setengah baca...aku dah jadi bosan....nk buat apa pun aku xtahu...dalam aku bosan2 tu...dtg pulak sepupu aku...boleh lh jugak hilang kan bosan...dalam aku duk sembang2 ni...ada orang call...call guna phone rumah...aku malas nk jawab...so..aku suruh sepupu aku yg jwb....hmmm...makcik aku yg call...dia suruh aku ambik anak dia kt rumah... motor pulak xda...so aku suruh dia tunggu...bila ayah aku dah balik tu...aku cakap lh yg makcik aku call...tapi ayah aku ni xnk ambik...so nak x nak...aku jugak yg kna ambik diorang ni...dalam perjalanan nk pergi tu...baru je keluar simpang depan rumah tu...aku dah terlanggar sorang budak...budak tu pulak xnampak aku....aku terlanggar tayar belakang basikal budak tu....nasib baik xda apa2...budak tu selamba je ckp yg dia ok...x perlu risau...hish...bertuah punya budak...mau nya aku xrisau...kalau apa2 jadi tadi...mesti aku yg dipersalahkan....aku pulak dah menggigil tahap gaban ni...xpernah2 aku langgar org...tiba2 pulak terlanggar...nasib kena kt tayar...kalau kena budak tu x ke naya aku...aku sms kt adik aku apa jadi kt aku...terus dia call...adik aku marah...hmmm...aku diam je...tahu kesalahan diri...dalam aku menggigil sbb tkejut tu...aku balik rumah...aku diam je...xtahu nk cakap kt family x apa yg jadi tadi...aku tengok motor tu ok je...so aku nk diam kan je...xpun...nantilah aku cakap kt diorang...hehe.....aku ok je...xperlu nk risau...