Friday, July 9, 2010

sakit nya bila ingatan yang kita cuba padam selama ini muncul secara tiba-tiba...bukan dipinta...bukan di sengaja...semakin di hindar...semakin mengacau...semakin di tepis...semakin mendatang...aku xtahu...sakit...teramat sakit....tapi apa daya aku...aku hanya insan yang lemah...lemah dalam menepis semua itu...aku perlukan masa...perlukan bantuan...perlukan sesuatu untuk membuat kan diri ini kuat....aku selalu menasihati insan lain supaya kuat...tapi ternyata aku tidak kuat...aku lemah....teramat lemah...ya Allah...berikan lah aku kekuatan...bermacam-macam cara telah kucuba untuk tidak mengingati..tapi tetap diri ini dihantui...menitis air mata ini tatkala ingatan itu kembali...dugaan apakah ini...tapi aku tahu...DIA tahu apa yang dilakukan...tahu apa yang terbaik untuk umatNYA...aku hanya berserah.................

No comments: