Sunday, July 4, 2010

salam pagi isnin.....
cuaca pagi ni sejuk je...sbb mlm tdi hujan..sepatutnya pagi ni aku pergi ke kolej...tapi terpaksa di batal kan...adalah sebab yg tertentu yg x dpt aku nk ceritakan...hehehe...insyaALLAH kalau xda aral melintang...lps lunch hour ni aku pergilah ke kolej....hmmm...sebenarnya aku xtahu nk tulis apa kt blog ni..ok...aku nk crita psl semalam...semalam aku keluar g jln2...aku jln2 lps asar...tu pun dgn sepupu aku...aku ni x boleh keluar sorg2....kalau nk jalan2..ayah aku mesti pastikan yg aku ni ada teman..kalau xda teman...jgn haraplh aku ni blh keluar....xpun ayah aku sendiri yg temankan...susah kan jdi aku ni?tp xkisahlah...semua tu mst ada sebab yg tersendiri...ok..masa aku jalan2 tu..aku dh fikir nak beli selipar...kali ni aku beli jenis yang lain...xsama mcm yg sebelum nya...hehehe...xperlu lah korang tahu...lps aku beli bnda tu..aku jalan2 lgi dgn sepupu aku..keluar masuk shopping mall...tu je lah yg aku buat...sampai sepupu aku ni bosan...hahaha...dah aku penat...aku pn beri cadangan supaya kita orang makan dulu sebelum balik rumah...aku ni bukan nya lapar walaupun x makan sepanjang hari...sebab aku ni banyak minum air...hehehe...tapi aku kesiankan sepupu aku ni...dah penat2 teman kan aku...so...aku pun belanjalh dia makan...apa yg kami makan xperlulah korang tahu ye...hahaha...lepas je makan tu..kita orang setuju nak balik...dalam perjalan nk balik tu..aku singgah jap kat mall...nak beli barang yg nenek aku pesan..masa aku sibuk cari barang yang nenek aku pesan tu...ayah aku call...ni x lain dan x bukan...nak suruh aku balik lh tu...kan betul aku ckp...belum sempat aku nk ckp apa2..ayah aku dh surh balik...dia ckp..aku dh lama sangat keluar...padahal aku tgk jam blm sampai 3 jam aku keluar...tapi aku x kisah..lepas je aku beli barg nenek aku...terus je aku balik...sepupu aku hantar sampai depan pintu lagi...caya lah sepupu aku ni...anyway nk kta enjoy tu x lah..atleast aku happy....

No comments: