Wednesday, August 18, 2010

buat baru!

laporan yang awak buat ni tergantung...awak x menceritakan dengan lebih lanjut setiap apa yang awak buat....saya nak awak buat balik laporan ni balik....saya nak tengok sebelum awak hantar kepada bos awak...huhuhu...dah 6 minggu saya buat baru nak cakap ada masalah....macam mana nak ingat balik ni??6 minggu tu...nak kena ada bukti lagi...kalau bukti tu..boleh lah dicari...tapi laporan tu macam mana???hari tu laptop ni kena format...semua data2 hilang...huhuhu....kalau nak harapkan buku catatan yang kecik tu xlah banyak sangat maklumat yang ada....kebanyakan tugas dan aktiviti harian saya dah masukkan kat lappy ni...sekarang ni saya tengah berusaha mengingati kerja2 yang di buat dalam masa 6 minggu tu...sampai magrain dah ni...esok saya kena tunjukkan laporan ni lagi...macam mana nak buat ni??mana satu nak saya ikut??pihak kolej cakap yang report xperlu lengkap....sebab masih ada laporan yang nak di buat...pihak kolej cakap laporan mingguan je yang perlu lengkap...tapi penyelia tu nak kan laporan yang lengkap...semua tu dah menjadikan laporan saya menjadi huru hara....kalau nak di siapkan malam ni...memang xda masa...yalah...mana nak cari ayat lagi...nak cari bukti kerja lagi...nak cari tugasan yang berkaitan dengan study lagi....arghhh...buat magrain saya makin teruk je...siap ke x laporan ni...saya pun xtahu

No comments: