Thursday, August 19, 2010

kenapa dengan kamu??????????

cakap salah...xcakap pun salah...susah betul nk berinteraksi dengan kamu yang xfaham ni....nak terangkan macam mana lagi??kamu dah tahu prosedur cuti tu macam manakan??buat apa kamu nak tanya lagi???kamu dah tahu yang kamu sakit...apa salah nya kamu inform kepada mereka ataupun saya dengan lebih awal...ni x..dah masuk hari ke 4 kamu sakit baru nak cakap...kamu xtahu macam mana situasi saya bila kamu mendiamkan diri...kalau xlarat sekalipun...mintalah family kamu yang informkan kepada mereka....ni x...sms saya kamu x balas...call saya pun kamu xjawab...kamu buat saya serba salah....serba salah dengan pihak lain...kerana kamu...saya seolah dipinggirkan...kerana kamu...masa rehat saya tiada...kerana kamu...masa solat saya singkat...saya xmenyalahkan kamu...cuma saya terkilan dengan sikap kamu....saya ingatkan kamu dah berubah...rupa2 nya x...kamu masih dengan peragai yang lama...suka membuatkan keadaan saya susah....kamu hanya pandai cakap je...tapi buatnya tidak....cukuplah....saya dah penat dengan kerenah kamu.............

No comments: