Monday, August 9, 2010

please!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

susah sangat ke nak faham...aku dah ckp jgn isap rokok kt depan aku...aku sensitif dgn asap rokok tu...bukan setakat asap rokok...asap lain pun aku dah alah....aku sesak nafas bila terhidu asap tu...huhuhu...tolong lah faham keadaan aku...aku merayu sangat2...jgn isap rokok depan aku....pleaseeeeeeee lh....sekarang ni aku dah sesak nafas...dah lah dari pagi tadi aku macam ni...sekarang pun sama jugak...xkan xda perasaan belas kasihan kt aku ni....aku tahu lah yg kamu semua xsakit mcm aku...tapi fikirkan lh jugak ttg kesihatan aku....aku tahu kamu semua x rasa apa yg aku rasa....aku hanya mampu cakap apa yang aku rasa...tapi kamu x mampu untuk merasakan nya...huhuhu.....pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!don't smoke in front of me....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments: