Saturday, September 18, 2010

ceritera aku dan dia....

wahhh...dah lama jugak saya xupdate blog ni...saya sibuk sikit dengan praktikal...maklumlah...raya2 pun kitorang yang praktikal ni xdi beri cuti....jadi kitorang ni cuma mengharapkan cuti umum je....masa raya hari tbila dah u....saya xbanyak jalan2 kat rumah kenalan....bukan nya xbanyak tapi memang xpergi pun....maaflah ye...saya xpunya kenderaan untuk pergi kerumah kalian...saya hanya dapat menziarahi keluarga terdekat, jiran dan sorang insan yang sangat rapat dengan saya je....ok...tutup bab cerita raya...masa cuti umum Hari Malaysia hari tu...saya sempat keluar dengan seseorang...saya buat rancangan nak keluar ni dah lama jugak...kalau xsilap masa puasa lagi....maklumlah, dia ni study kat seberang lautan cina selatan...jadi kalau nak jumpa tu terpaksalah tunggu dia ada cuti panjang...masa keluar hari tu...kitorang pergi tengok wayang...memang enjoy bila keluar dan tengok wayang ni....lebih2 lagi panggung tu x ramai..sampaikan kitorang xsedar yang cerita tu dah habis....boleh percaya ke???hahahah...apa2 pun saya memang enjoy sakan lah.....hari ni pun saya keluar lagi....tapi bukan tengok wayang....tapi pergi tangkap gambar....happening giler....seronok sangat2 walaupun penat mencari tempat yang nak dituju....bila dah sampai tu....kitorang lepak kat bawah pokok sambil tengok tupai makan....comel je....dalam seronok2 tengok tupai makan...tiba2 perut kawan saya ni buat konsert rock pulak....ni mesti kes xtahan tengok tupai makan ni.....so kitorang cari tempat makan...dalam mencari tempat nak makan...berlakulah pulak insiden yang xdi ingini. dan x dijangka.......opppsss...saya xboleh sebut...biarlah rahsia antara saya dan dia.....hahahaha....masa nak cari tempat makan tu...sempat jugak lah dia ni nak tangkap gambar....biasalah kalau dah minatkan....bila dah sampai kat tempat makan tu...banyak pulak kedai yang tutup....ni mesti kes masih beraya ni....hmmm...tapi xkisah lah...saya dan dia buat keputusan yang sama...nak makan nasi beriyani ayam madu....tapi xhabis lah pulak...sebab makanan yang kitorang makan tu...terlalu manis....nak bagi kitorang kencing manis ke???lepas habis makan...walaupun makanan xhabis...kitorang lepak kat kedai buku...boleh tahan lam jugak lah kitorang kat dalam tu...nama pun kedai buku kan...banyak buku yang kitorang tengok...ada yang dapat dibaca...dan ada yang x...maklumlah buku tu dibalut....hehehe...lepas tengok buku...pergi pulak kt tempat CD dan DVD tapi..xda yang menarik...pergi pulak kat tempat alat tulis....walaupun xbeli...tapi tetap jugak nak tengok...hehehe...agak2 lepas 2 jam  kat kedai buku tu..kitorang keluar  jalan2 kat tempat lain sebelum balik....walaupun penat berjalan...tapi berbaloi sebab seronok....

No comments: