Thursday, September 2, 2010

fisioterapi...perlu ke?

perlu ke saya buat fisio lagi??tadi saya terserempak dengan pelatih fisio saya ni....dia ada tanya tentang keadaan saya...dia jugak ada tanya kenapa dah lama xbuat fisio lagi??pelik jugak...xkan dia xtahu yang saya dah diberhentikan untuk buat fisio tu oleh kawan dia sendiri.....hairan betul saya..tapi dia cadangkan supaya saya buat fisio lagi memandangkan keadaan saya xberubah...sepatutnya rawatan saya xboleh dihentikan...tapi nak buat macam mana??sakit saya ni macam suis...on n off...sebab tu saya diberhentikan....dia suruh saya call doktor yang handle kes saya dan minta untuk diserapkan untuk buat fisioterapi lagi...huhuhu...kalau boleh...saya xnak buat fisio ni lagi...fisio ni buat saya makin sakit...saya xnak...xnak...xnak....huhuhu...boleh xkalau saya xbuat fisio tu???tolonglah bagi cadangan yang lain untuk saya...tolonglah...tolonglah...tolonglah....

No comments: