Sunday, October 3, 2010

alahai artis....

tak tahu lah artis sekarang ni tahu atau x yang diorang ni sebenarnya dibawah pengaruh iluminati dan freemason??ataupun memang diorang ni tahu dan buat2 xtahu supaya orang yang xtahu akan terpengaruh...tapi memang betullah yang iluminati dan freemason ni menyerang kita melalui media...nak tahu kenapa saya bercakap sebegitu???masa tengah bosan sebab xda kerja nak dibuat...saya pergi usha youtube tengok video klip artis kita ni....salah satu nya ada saja dari shila ni...kalau korang xperhatikan betul2...korang xkan nampak...bukan tu saja...yang ni pun sama jugak bunga api di hati dari shila jugak...saya jugak pasti akan ada yang menyangkal apa yang saya pertikaikan...tapi saya xkisah...saya hanya menyampaikan apa yang saya lihat dan fikir...

No comments: