Tuesday, October 5, 2010

entah apa2

macam2 yang saya kena buat bila dah habis praktikal ni....nak kena buat report dan catatan harian....dah tu pulak catatan harian ada masalah...pihak kolej nak latihan yang di buat mesti ada kaitan dengan pembelajaran yang dilakukan...pelik betullah...kalau di ikutkan...latihan industri ni adalah latihan yang mengetengahkan alam pekerjaan kepada pelajar...kalau nak ikutkan kesemua baik buat latihan industri kat kolej tu je....tu yang saya sering luahkan kepada teman2....kalau nak yang berkaitan pun...hantar lah ketempat yang mempunyai kaitan...ni tak...saya belajar dalam jurusan MEKATRONIK tapi di hantar untuk buat latihan industri di stesen radio....macam mana tu??nak yang berkaitan...memang ada yang berkaitan..tapi cuma 10% dari 100%...macam mana pulak saya nak buat laporan???bila saya buat ikut apa yang saya lakukan...diorang suruh cari yang ada kaitan...macam mana saya nak cari????penyelia saya pun dah naik pening dengan semua ni...terserahlah...apa yang saya tahu...sekarang ni saya dah selesai buat latihan industri seperti yang dikehendaki...now...saya nak edit kesemua laporan saya....

No comments: