Friday, October 8, 2010

kerja

bosan....sapa yang xbosan kalau duduk sorang-sorang kat rumahkan walaupun di temani lappy ni...terasa nak keluar jalan-jalan...tapi tiada teman....kalau ada pun teman pun belum tetntu mereka nak....its ok its orite....wah...ayat...heheheh....untuk menghilangkan bosan (ayat skema) saya ceriakan diri dengan mencari kekosongan kerja yang ada...huhuhuhu...tapi ada je halangan ketika mencari...yalah...kalau ada yang bersesuaian dengan kelulusan...syarat-syarat yang dikemukan xmelayakkan diri ini....arhhh..tapi ada aku kisah???xda makna nya....saya tetap jugak nak...manalah tahu..rezeki sayakan...orang tua-tua selau cakap...kalau dah rezeki xkan kemana...tu yang saya cuba je mohon tu...perkerjaan apa yang saya mohon???biarlah rahsia....hihihi...by the way...saya nak teruskan sesi mencari ni....so kiranya saya ni nak out lah dari blog ni...kih kih kih...nanti kalau ada masa...saya update lagi blog ni...

 gambar yang di rompak dari pakcik google

No comments: