Wednesday, June 9, 2010

apa ku kisah

apa ku kisah.....aku dh x kisah apa yg dh kau buat kt aku.....tp jgn lah kau fikir yg kau akan trlepas dri mnerima blasan atas apa yg telah kau buat....kini aku telh brdri..brdri di atas kaki sndri seperti biasa...bkn brdri d atas bantuan org seperti kau...org seperti kau hanya pandai menabur fitnah dn menarik perhatian seseorg dgn crita karut marut kau yg tidak munasabah...kau ingta dgn menabur fitnah sebegitu org akan percaya????jgn harp lh....org lain lebih pandai menilai aku lbh dri diri engkau sndri...engkau hanya menilai secara luaran...bukan nya dalaman....engkau hanya menilai aku dri mata kasar...bukan nya melalui mata hati...sedang kan aku tidak sebegitu...tidak seperti apa yg kau gambarkan...tidak seperti apa yang kau gambarkan...apa aku kisah....akan ku buktikan siapa dri aku sebenar....

No comments: