Wednesday, June 9, 2010

...................................
aku x sangka org menilai dri aku secara luaran semata2...ku kira selama ini dia menerima dri aku apa ada nya...seperti yg di ungkap kan...tp apa yg d ucapkan hanyalh ckp kosong saja..aku x tahu kenapa?perlu kah aku mngubah dri aku semata2 nk meyakin kan apa yg d ckp kn itu adalah salah??????patut kah????wajar kh???aku x tahu...aku skarang dlm dilema...dulu aku pernah ckp...kalau nk berubah...berubah kerana dri sndri yg nk berubah....bkn kerana org lain...tp skarang???ptt kh aku mngubah dri aku kerana org lain???bkn kerana dri sndri???sdng kan itu bkn prinsip aku...lgpn aku d jln yg benar...perlu kh aku meroboh kn prinsip aku sndri semata2 nk mmbuktikan dri aku d jln yg benar??????sedih hati aku bla dri d fitnah sebegitu rupa....aku x sngka....mmg x ku sangka...aku dah xtahu nk ckp apa....cma aku msh berfikir.....perlukh aku membuang prinsip aku semata2 nk mmbuktikan dri aku benar???akan berjaya kh aku???aku hanya berserah....

No comments: