Thursday, June 24, 2010

kenapa dgn aku nie???
tiba2 rasa kehilangan...hilang apa pn aku x tahu...aku rasa hilang...rasa kosong...sunyi...hmmm...kenapa dgn aku nie...tdi aku ok je...arghhhh...aku x suka berkeadaan mcm nie.....aku jdi x menentu...aku cpt marah...kenapa lah aku jadi mcm ni?entah apa yg mengganggu fikiran aku ni...aku pn x tahu...aku seolah2 kehilangan sesuatu....sesuatu yang aku aku cari selama ini...tp...adakah aku telah temui apa yg aku cri sehingga aku rasa kehilangan????aku x tahu...sukar untuk ku mengerti akan diri ku...aku seolah2 telah kehilangan jejak...jejak diri ku...aku seolah2 seperti x mgenali akan dri sendiri....arghhh...kenapa dgn aku ni???kenapa??kenapa??sampai sekarang aku rasa kehilangn...aku sunyi...mungkin dah takdir aku....x mengapa....aku redha...

No comments: