Thursday, June 24, 2010

@_@
mungkin kita x ptt ters kn perhubungn ini...aku semakin x mengerti apa yang aku mahu...bila kau ada...aku rimas...bila kau mnghilang...aku rasa bebas...bebas tanpa kata2 cinta atau dusta...aku x nak di byangi kisah silam kau dan dia...tp kau x mngerti...kau sentiasa mmbawa dia d dlm perhubungan kita...sedangkan kau tahu yg diri ku tidak mnyukai situasi sebegitu....tp kau...tetap begitu...aku tahu kau msh mnyayangi dia...dan aku hanya tmpt kau mluah rasa..meluah kan segala gundah yg ada...mungkin kita patut membawa haluan sendiri...tp terpulang lh dri kau untuk mmbuat keputusan...aku dh penat untuk melari kan dri....penat untuk mngalah dengan lelaki mcm kau...bgi aku kau pengecut...dayus...kau tamak dlm memiliki cinta...kau juga x tahu apa sebenarnya yang hati kau nak...sedangkan aku...aku terumbang ambing kerana menerima kau kembali...memberi peluang yang kau persia-sia kan...betapa bodoh nya aku dlm menilai kata2 kau...tp x mengapa...aku x kan mngalah lgi...aku akan lupakan diri kau...dan x akan mmberi walau sebesar zarah sekalipn peluang kpda kau....aku nekad...bagi aku kau dh x wujud lagi...kau kena terima keputusan aku...selamat tinggal...


No comments: