Friday, July 30, 2010

aura negatif........

kalau orang lain gembira pada hari ini...aku pulak tidak...bukan aku tidak gembira...tapi hari ini ku rasakan hidup ku suram dan sunyi.....mungkin kehendak aku sendiri...ataupun keadaan sekeliling aku...tempat praktikal aku hari ni sunyi...aku pun xbuat banyak kerja...aku hanya menulis aktiviti dj yang bertugas..vakum ofis...dan perbetulkan wayar internet bahagian programming....semua tu aku buat sorang2...sebab tu aku rasa sunyi...kebanyakan staf sibuk g genting bawa anak2 yatim...staf yang ada xsampai 10 orang...lepas je habis aku buat semua tu...aku online je...kalau orang lain sibuk blogwalking or blogjogging...aku pulak buat blogrunning...hehehe...macam2 blog aku jelajah...last2 aku jumpa satu blog ni...aku xnak sebut blog apa...biarlah aku rahsiakan...aku hanya cakap kt sorang je..aku siap bagi link lagi...lepas je aku baca blog tu...aku terus rasa down..dah lah aku tengah sunyi...baca pulak blog tu...terus huru hara je aku rasa....tapi aku xtahu nk cakap kt sapa ttg apa yg aku rasa...aku xmampu untuk berfikir...saat itu...aku sangat perlukan seseorang...tapi siapa...xda sapa2 pun disisi aku pada ketika itu...aku hanya mampu mendiamkan diri....sehinggalah adik aku sms...aku xtahu nk ckp apa..lain yg aku nk ckp..lain pulak yg jadi...aku mula merapu entah apa2....sebab nya...aku rasa down...aku rasa yang diri aku ni xmacam org lain...hidup aku dah xnormal mcm dulu....tu yang aku fikirkan...last2..masing2 diam...aku fikir dgndiam aku dapat tenang kan diri...ternyata aku benar....aku tenang....aku malas nk serabut kan diri...sekarang ni aku dah ok...dah x merapu lagi...:)

No comments: