Saturday, July 31, 2010

lagi aura negatif..

pagi tadi aku ok je....lps tengahari...aku dah mula xok...sebab nya aku penat..penat sebab banyak sangat bergerak dan berjalan.....ditambah lagi dengan berpanas....bila dah jadi mcm ni...aku dah mula xda mood dan jadi cepat marah...kiranya sepanjang hari ni aku rasa nk marah je...tapi aku just diamkan je...aku xnak orang lain terkena tempias kemarahan aku...aku xnak ada org kecik hati...tapi aku perlukan seseorang untuk cool kan aku...tapi xda sorang pun yang ada...semua sibuk dengan hal masing2...dah la aku macam ni...tapi xpa lh...duduk sorang2 kt bilik pun ok jugak...yalah...sekurang2 nya xda yang akan kena tempias kemarahan yang xtahu datang dari mana tu...dalam mrh2 ni...aku demam lagi..di tambah lagi dengan migrain yang x pernah lekang dari aku...aku dah lali dengan keadaan mcm ni...huhuhu...malam ni aku xtahu nk buat apa...nk chat tp xda pun yg nk layan kerenah aku...baik xpayah...hmmm...biarlah...baik aku tdo...nyte......:(

No comments: