Tuesday, July 13, 2010

hari ke 3..........

salam...hari ni aku berharap akan ada kerja buat diri ku...sudah 2 hari aku dtg hanya duduk saja di pejabat ini...ada pun kerja yang di beri hanyalah menghantar memo kepada big bos aku sendiri...tu pun pejabat dia sebelah main control room je..iaitu tempat aku di tempat kan..kalau hari pertama tu aku boleh terima kalau xda kerja...sebab aku budak baru lagi...tapi ni dah masuk hari ke 3...bos kecik aku suruh rilek je ...dia siap ckp lagi xda benda yang nk di servis dan sistem semua ok...hmmm..aku dah tahu nk buat apa...aku cuma risau kan buku log dan laporan yang aku mesti buat sepanjang aku disini...kalau dh xda kerja,apa aku nk tulis kt buku log tu?laporan lagi?kawan-kawan aku ckp yg diorang dh mula buat kerja pada hari pertama praktikal lagi....sedang kan aku??huhuhu...aku berharap yang hari ni aku ada kerja...insyaALLAH...

No comments: